Új kampánnyal inspirál kerékpározásra a Škoda “We Love Cycling” online-magazinja

Új kampánnyal inspirál kerékpározásra a Škoda "We Love Cycling" online-magazinja

Új szenvedélyt fedezni fel és másokat is erre inspirálni – ez a #bikefluencer alapötlete. A “Bike” és az “Influencer” szavakból alkotott cím mögött három hölgy áll, akik különféle online-bejegyzésekben írják le a kerékpározás iránti szenvedélyüket. A #bikefluencer írásai a Škoda welovecycling.com weboldala mellett a cseh autógyártó YouTube, Facebook- és Instagram-oldalán is megjelennek.

A három hölgy, akik a #bikefluencer cím alatt a “We love Cycling” új kampányának sztárjai, éppoly különbözőek, mint magán történetük. Egy ellenben feltétlenül együttes bennük: szintén mások sugallatára bukkantak rá a kerékpározás iránti szenvedélyüket, s most jártasságaikat továbbadva ők kívánnának másokat kerékpározásra inspirálni.

A #bikefluencer kampány középpontjában Tamara, Alex és Clàudia video-portréja áll, a három főszereplő egy-egy hazájukban – Lengyelországban, Csehországban és Spanyolországban – forgatott, egyéni videójával kiegészítve. A három “bikefluencer” itt motivációit és kudarcait, a kerékpározás iránti szenvedélyét, azonkívül élettörténetét szemlélteti, amivel maguk is motiválni óhajtanának másokat, hogy nyeregbe pattanva megéljék a szabadság és a kiteljesedés élményét. A három hölgy 2019. november 12-től meséli történetét a We Love Cycling, vagyis a Škoda kerékpárrajongóknak szóló e-magazinja oldalán. A történetek a YouTube, a Facebook és az Instagram oldalakon is követhetők.

A Škoda nemzetközileg a kerékpársport elkötelezett támogatója

A We Love Cycling oldalán a kerékpáros közösség – és mindenki, aki mostantól hozzá kíván tartozni – a kerékpározás egészségügyi előnyeiről szóló cikksorozat mellett hatékony edzésmódszerekről is tájékozódhat, ezenkívül arra is találhat javaslatokat, hogyan nyerheti meg barátait és családtagjait a kerékpározásnak.

A Škoda kerékpározás és kerékpársport iránti elkötelezettsége egészen a társaság gyökereiig nyúlik vissza. 1895-ben Václav Laurin és Václav Klement kerékpár-manufaktúrát nyitott a csehországi Mladá Boleslavban, ahol a Voiturette A formájában már tíz évvel később a fiatal társaság első gépkocsija is kigördült a gyárcsarnokból. A Laurin & Klement és a Škoda 1925-ben egyesült. Napjainkban a kerékpársport a cseh autógyártó szponzori stratégiájának egyik fő pillére. A Tour de France viadalát hivatalos partnerként és járműpartnerként segíti a Škoda, mindemellett a pontverseny élén álló versenyzőnek járó Zöld Trikó szponzora is. A spanyol kerékpáros etap-verseny, a “La Vuelta” mellett a Škoda több egyéb internacionális kerékpárverseny, emellett országos és internacionális tömegsport-rendezvény támogatója, a kerékpártartozékok mindazonáltal már régóta a márka bővített termékkínálatának állandó elemei.