A Seat rekordokat döntött 2019 első félévében

A Seat rekordokat döntött 2019 első félévében

A Seat 2019 első felét történetének legmagasabb értékesítési eredményével zárta. A spanyol autógyár egész kiszállításai 8,4% -kal nőttek, összesen 314.300 gépjárműt sikerült értékesíteni. Most először forgalmazott a Seat több mint 300.000 járművet az év első felében, megdöntve ezzel a 2018-ban felállított rekordot (289.900).

A Seat júniusban már két egymást követő hónapban tudta 10 százalékot meghaladó mértékben növelni értékesítési eredményét: ezzel 57.300 gépjárműt árusított nemzetközileg, ami 11,5% -kal több, mint 2018 júniusában. Ez a szám a Seat történetének legjobb júniusi hónapját jelenti, még a 2018-ban elért eredményt (51.400 jármű) is felülmúlja.

A CUPRA márka kiszállításai is féléves rekordot döntöttek, a mai napig a CUPRA 12.700 gépkocsit árusított, ami 73,1% -kal több, mint 2018 azonos időszakában.

Wayne Griffiths a Seat értékesítési és marketing alelnöke, ezenfelül a CUPRA vezérigazgatója fölöttébb pozitívan értékelte az első félév eredményeit: „Gyorsabban növekszünk, mint a kiindulási várakozások voltak, és ez a nehéz piaci környezet ellenére is fennáll, míg a legtöbb európai országban csökkenést vagy stagnálást regisztrálnak. Ez a kedvező fejlődés kínálja számunkra, hogy növeljük piaci részesedésünket, és kardinális előrelépést tegyünk. Hisszük, hogy az év második felére vonatkozó forgatókönyv fölöttébb hasonló lesz az elmúlt hónapokhoz. Ellenben azt várjuk, hogy a Seat és a CUPRA megtartja ugyanazt a növekedési trendet.”

Január és június közt az egész Seat árusítás emelkedett a vállalat kulcsfontosságú piacainak betudhatóan. Németország 66.500 gépkocsival (+ 16,2%) vezeti a kiszállításokat, és ezzel a valaha volt legjobb félévét zárta. A Seat 3,2% -kal növekedett Spanyolországban (64.200 darab), ezzel az állam piacvezető márkája, és a Leon még mindig a legkelendőbb gépjármű a spanyol piacon. Az Egyesült Királyságban a Seat ugyancsak történelmi rekordot döntött 37.700 gépjármű értékesítésével, ami 5,1% -kos emelkedést jelent. Franciaország (18.500; + 17,1%), amely 2011 óta a legjobb első félévi eredményt produkálta, és Olaszország (14.900; + 16,5%), amely az elmúlt évtized legjobb eredményét érte el, egészítette ki a legmagasabb növekedést mutató európai piacok sorát.

A Seat újabb négy európai országban ért el nevezetes első féléves eredményt, Ausztria (12.500; + 6,5%), ahol a Seat az egyik óriási számban forgalmazott márka; Svájc (6.900, + 13,7%), Svédország (4.300, + 9,2%) és Dánia (3.500, + 26%). Ezenkívül a társaság erős fejlődést mutatott újabb releváns piacokon is, mint Hollandia (6.300, + 24,4%), Portugália (6.300, + 10,3%) és Írország (2.700, + 8,9%); miközben Európán kívül, Mexikóban volt a legerősebb piac (12.200, + 6,7%).