Mobiltelefonra érkezik a közvetlen ajánlat – Leading Data csomag

Mobiltelefonra érkezik a közvetlen ajánlat – Leading Data csomag

Big Data analitikára építve olyan korszerű termékportfóliót ajánl a Magyar Telekom, amely igénybevételével a hazai vállalkozások a Telekomnál fellelhető adatokat csoportosítva képessé válnak arra, hogy gördülékenyebben célozzák meg ügyfeleiket ajánlataikkal és jobb minőségben tudják kiszolgálni őket. Az adatvezérelt működés komoly kereskedelmi előnyt hozhat a vállalkozásoknak.

A árupaletta magába foglalja a Telekom és a T-Systems Magyarország kompetenciáit, vagyis kis-, közép- és nagyvállalatok részére is hasznosítható. Része példaként a Footfall Analytics, amely hozzájárulásával az boltok környékén lehet monitorozni a vásárlók mozgását, demográfiai csoportok alapján elemezve, hogy mennyien és mikor voltak az üzlethelyiség közelében. A szolgáltatás igénybevételével optimalizálni lehet példaként a nyitvatartási időt, a termékportfóliót, nyújt támogatást modern üzletnyitás esetén a legmegfelelőbb színtér kiválasztásában, illetve kültéri hirdetések elhelyezésében a leglátogatottabb pontok megtalálásával.

Részben a Footfall Analytics-ből nyert adatokra, részben a vállalkozások saját elemzéseire épül a Smart Campaigns szolgáltatás. Ezzel az boltok olyan üzeneteket tudnak eljuttatni célcsoportjaiknak, amelyek folyamatosan a korrekt időben és helyen értesítik a vásárlókat a nekik szánt ajánlatokról.

A Leading Data szolgáltatások egyre bővülő köre egyfelől maximálisan óvják az ügyfelek, vásárlók személyiségi jogait (vagyis az ügyfelek adatait csakis anonimizált módon használja fel a Footfall Analytics, a Smart Campaigns szolgáltatás esetén mindazonáltal előzetesen a partner hozzájárulását létfontosságú kérni), másfelől a kereskedők sokkal többet megtudhatnak előrelátható vevőikről. „Az összes magyar vállalatnak jó irány lehet, ha elkezd azon dolgozni, hogy adatvezérelt működésre térjen keresztül, azaz saját feldolgozott adataira építve hozzon meg döntéseket működésére vonatkozóan” – hangsúlyozza Dobó Mátyás, a Telekom Product House igazgatója. A mester alapján az adat, mint alkalmatosság is értékké válik, amelyre üzletet lehet építeni.