Az ez évi UEFA Champions League döntőn a Nissan az UEFA Champions League hivatalos autóipari partnereként az UEFA Champions League rekorderével, Clarence Seedorffal teszi teljessé csapatát.
Seedorf az egyetlen olyan játékos, akinek három heterogén csapattal is sikerült megnyerni a Bajnokok Ligáját. Seedorf a következőképpen kommentálta a Nissanhoz való csatlakozását:
„Tekintélyes örömömre szolgál, hogy a Nissanhoz csatlakozva ünnepelhetem a társaság UEFA Champions League szponzorációját és az izgalmasnak ígérkező milánói döntőt. Nem kérdés számomra, hogy az emberek imádják az izgalmat, a kalandot, az adrenalint és a sebességet – a labdarúgás ugyanakkor pontosan erről szól! Ahogy én is azonosultam pályafutásom alatt az UEFA Champions League szellemiségével, úgy a Nissan is zászlajára tűzte azt az újítás, a modern műszaki megoldás és a minőség értékeit képviselve.”
Seedorf az UEFA Champions League döntője előtt elismerően nyilatkozott mind a döntős játékosokról, mind ugyanakkor vezetőikről:
„Csodálatos látni, hogy az Atlético Madrid részére korszerű időszak kezdődik. A csapat teljes támogatással kiáll edzője mellett, Simeone ugyanakkor megmutatta, hogy játékosként valószínűleg alulértékelték taktikai érzékét. És bár Zidane még csak rövid ideje, ezenkívül a szezon félidejében vette keresztül az edzői posztot, a javulás egyértelmű. Bátran kijelenthetjük, hogy jól végzi a tevékenységét, és ő is ideális hozzájárulást kap ahhoz, hogy a csapatot az őt megillető helyre vezesse.”
Seedorf, aki játékosként és edzőként is sok évig az AC Milan tagja volt, kedves emlékeket őriz a városról, és a jókora izgalommal várt összecsapás előtt készségesen ad tanácsot a játékosoknak:
„A döntőbe végül csak két csapat jut be, és bár ezúttal két spanyol csapatról van szó, a mérkőzés konkrétan internacionális lesz, mivel csapatösszetételben mindkettő igen sokszínű, mindkettőt a világ az összes tájáról érkező játékosok alkotják. Úgy gondolom, módfelett izgalmas mérkőzés lesz, tudniillik aki bejut a döntőbe, az kiérdemelte, hogy ott legyen. Én a magam részéről tekintélyes várakozásokkal nézek a meccs elébe.
A játékosoknak azt tanácsolnám, élvezzék ki a játék és az egész torna az összes pillanatát, tudniillik nem gyakran adatik meg a potenciál, hogy valaki átélje ezt a rendkívüli eseményt és hangulatot.”
Jean-Pierre Diernaz, a Nissan Europe marketingért felelős alelnöke ennek kapcsán kijelentette:
„Ez már a második szezon, ahol az UEFA Champions League hivatalos átfogó autóipari szponzoraként veszünk részt. Ez az igazán izgalmas időszak a milánói UEFA Champions League döntőn éri el csúcspontját. Clarence az izgalmak valódi nagymestere, aki megtestesíti mindazt, amit a játék megújítása és az újítás jelent.
Az UEFA-val kialakított partnerség keretében megmutathattuk az fejlesztés és az izgalom melletti elkötelezettségünket. Miután felmérésünk rámutatott, hogy az európaiak részére a foci még a szexnél is izgalmasabb, a világon elsőként megalkottuk az „élményindexet”, aminek révén tudományosan feltárhatjuk annak hátterét, mi jelenti az izgalmat a futballszurkolók részére. Munkánk csúcspontjaként mindazonáltal kidolgoztunk egy akadémiai képletet, hogy azonosítani tudjuk, mely kulcsfontosságú tényezők teszik a labdarúgást olyan izgalmassá.”
A Nissan továbbfejlesztett és izgalmas programok sorozatával tervezi még izgalmasabbá tenni az ez évi UEFA Champions League döntőt a szurkolók részére Milánóban és otthonaikban ugyancsak. A Nissan az izgalmak fokozása érdekében a bajnokság másik hivatalos szponzorával, a Sony PlayStationnel kooperálva módot nyújt a focirajongóknak arra, hogy virtuálisan átéljék a modern, 2017-es Nissan GT-R által kínált vérpezsdítő élményt Milánó utcáin, érintve a mesés San Siro stadiont is.